Zelo bom vesela vašega odziva! Bodisi v obliki komentarjev pod objavami, ali pa e-poštnih sporočil. Vesela bom predlogov, želja, tudi kritik. Se beremo!

ponedeljek, 20. oktober 2014

Po dolgem, dolgem času...

Bralci in bralke tega bloga, pozdravljeni po, nič več in nič manj kot štirih letih od zadnje objave.
Kam sem izginila? V zadnji letnik faksa in potem v službo. To bi nekako povzelo ta štiri leta in odgovorilo na vprašanje, kje so objave. Izgovor, da nimam časa, najbrž ne bo zalegel. Najbrž zmanjka volje. Ja, to bo tisto. Pa ne volje za moje področje; specialno in rehabilitacijsko pedagogiko, ampak za pisanje o tem, saj imam sedaj s stvarmi opravka v praksi.

In zakaj se oglašam zdaj?

Pred kake pol leta sem prejela e-pošto gospe s fundacije za pomoč bolnim otrokom, ki je prebrala moj blog o njihovi fundaciji in drugih ustanovah za pomoč tej populaciji in jo je zanimalo kje sem in kaj zdaj počnem. :) Danes pa sem dobila lepo sporočilo gospodične, ki ima Aspergerjev sindrom. Po branju sporočila, katerega prilagam spodaj, sem pomislila, da morda se bo pa le še našel kak kanček energije še za kak blogerski zapis. Konec koncev se izkušnje, vtisi, znanja, pridno nabirajo in zakaj se ne bi nekje shranjevali?

Pa še vas zanima kje sem in kaj počnem; delam na osnovni šoli za otroke s posebnimi potrebami; na kateri tisti, ki me poznate veste, za ostale naj ostane skrito. Delam v posebnem programu vzgoje in izobraževanja v kombinaciji prve in druge stopnje. Imam razred šestih otrok starih od 7 do 10 let, ki imajo od zmerne do težje motnje v duševnem razvoju.

Na šoli poleg tega počnem še kup drugih stvari a o tem morda kdaj drugič.

Za danes vas lepo pozdravljam, spodaj pa obljubljeno pisemce:


Moje ime je ********* in sem stara 25 let in imam Aspergerjev sindrom. Danes ko sem malo brskala po internetu in sem našla tvoj blog, ki je zelo močno pritegnil mojo pozornost. Pritegnil je mojo pozornost zaradi njegovega naslova " Vsak človek je svet zase" in sem ga malo prebrala. Moram ti povedati da mi je zelo všeč tvoje razmišljanje in rada bi ti rekla samo hvala ker pomagaš nam drugačnim ljudem, da bi nas drugi sprejeli v svojo družbo in nas imela radi zaradi nas samih in nas nebi več obsojali zaradi naše drugačnosti. Veš velikokrat srečam ljudi ki mi ko izvedo da imam Aspergerjev sindrom rečejo da sem ******** in gredo stran od mene še preden bi jim lahko sploh kar koli povedala o sebi. Prazvaprav me to zelo boli ker me družba večino ne sprejma zaradi nečesa na kar jaz nimam vpliva. Jaz namreč nisem kriva da sem se rodila z Aspergerjevim sindromom. No in zaradi tega kar se mi dogaja počnem točno to kar počneš ti in to je pišem. Pišem blog o svojem življenju in o svojih težavah ker želim ljudi rasvetliti in ker bi rada da bi razumeli da tudi drugačni živimo med njimi. moj blog najdeš na tej povezavi.  http://vse-zivo.blogspot.com/. Še enkrat najlepša hvala ker pomagaš nam drugačnim da bi nam v tem svetu bilo lažje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar